Wunderschön !!!(L)

Josefine

Jag älskar dig underbara unge bara så att du vet det asså! Du är mitt liv du är mitt allt. Utan dig vore inte livet värt att leva. Om jag inte har sagt det förut så säger jag det nu , jag älskar dig min lilla aa du är allt så . Eller du behöver inte vara Hitler eller Stalin du får vara allt gott haha!
Jag längtar tills vi träffas! Jag älskar dig mest av allt. Och kom ihåg att messa imorgon okej .
Jag finns alltid för dig älskling , alltid okej . Som sagt du kan göra det värsa som finns i världen och jag står bakom dig till 110% om inte mer.
Jag lever för dig och TH ni är mitt fuckin liv alltså. Utan er och jag vore ingenting . Jag vore aska, jag vore aska från en eld som förr brann.Tvillingar föralltid.

J und N = Für immer und ewig ! (L) du är allt för mig. Tvivla aldrig på min kärlek till dig.



Syster

Du är den bästa systern man kan ha! Och jag vill jobba för att få upp våran kontakt igen.
Jag vill att det ska bli så bra som möjligt. Jag tycker att denh här veckan har varit bra! Vi har haft den kontakten som vi hade förr. Vi har skrattat tillsammans som aldrig förr. Det var sjukt längesedan jag hade den här kontakten med dig. Jag älskar dig min underbara syster , du hjälper mig att orka! Även fast du kanske inte tycker det eller märker det så är du en så sjukt stark person . Du finns alltid för mig.  Jag älskar dig okej . Vi kan bråka hur mycket som helst men jag älskar dig ändå! GLÖM ALDRIG DET ! Vi måste börja ringa och messa varandra oftare. Det blir ofta bara , Heej , vad gör du på sms... Jag vill ha tillbaka våra långa telefon samtal dom vi hade förut. Att bara sitta och prata skit i telefonen om saker som inte änns berörde än . Bara att prata med dig får mig att må bra! Hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig.

Systrar Für Immer ! (a´<333333333



Tokio Hotel

Tack , först och främst ett stort fett tack !! Ni får mig att må så sjukt bra! Era låtar,era texter och framför allt ni! NI får mig att må så bra , klara allt. Hårt i skolan då finns eran musik där och man lugnar ner sig.
Har man tråkigt så finns era videos på datan ! Ni finns i mitt hjärta! Ni finns över allt för att ni är mitt Fuckin liv.
Jag älskar er Killar mer än vad ni tror och vet eftersom att ni inte vet det haha.
Eran humor är så sjukt lik min så att det är lätt att skratta med er. Nån gång ska jag träffa er och då ska jag slänga ut mig ett stort fett tack till er. För ni måste förstå vad ni har gjort för mig. Jag tänker inte dra upp hela historien för er. För det är bara min TH tröja och Josefine som vet historien i detalj.
Ni är älskade så djupt så att det inte är klokt.Jag kommer att älska er in i döden IN I DÖDEN .
Jag ska se er snart ! Det kommer att bli dom två bästa dagarna i mitt liv. Det finns bara några få som fattar hur stort det är för mig.
"I djump for you!" Thats it . Jag gör det för er killar jag skulle sätta livet till om det gällde er! Fan vad jag älskar er killar!! Bill- Tom- Georg- Gustav Ni är mitt liv och tack för att ni finns! Danke schön ;P
Tokio Hotel auf meine hearz!! (a´Liebe dich


Puss och kram

// Nathalie<333


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åååh vad jag älskar dig syster, vi ska få tillbaka som vi hade det förut, jag lovar!! Om vi nu ska kriga för att få tillbaka den så kan jag säga att jag skulle kriga för dig, jag skulle dö för dig! Jag älskar dig och jag lovar , det kommer från djupet av mitt hjärta, systrar för alltid <3 det är så det ska vara <3333 ICH LIEBE DICH !!!



Som du skrev, systrar Für Immer (: love u <3

2010-01-11 @ 00:51:12
URL: http://biersack.blogg.se/
Postat av: Josefine Kaulitz <3

Jag älskar dig ditt Einstein! DU FÅR MIG ATT SKRATTA OCH LE ÄVEN NÄR JAG HAR DET SVÅRT!!

föralltid du och jag!! Tvillingar, det är var vi är och kommer alltid att vara! jag längtar så jävla mkt tills vi träffas! du anar inte hur mkt jag vill träffa dig! jag stöttar dig också sjukt mkt! du och TH ni är mitt liV!!!!!!!

o jag får absolut inte glömma, GIB NICHT AUF ÄLSKLING!!!

ALDRIG FÅR DU GE UPP!! ALDRIG!

HDGDL!!!!!!!!!!!!!! det är ett ord som kommer finnas i mitt hjärta livet UT!

jag vet inte va jag ska skriva mer.. det e så mkt gott jag kan säga om dig, men jag har lix inga ord just nu! ditt inlägg fick mig att gråta, vilket inte e bra nu när jag e sjuk! ahhahaha :)

ICH LIEBE DICH FÜR IMMER UND EWIG!

FÖRALLTID TVILLINGAR!

ÄLSKAR DIIG!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-14 @ 20:29:38
URL: http://jowsakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0