Uppsala nästa

Tjenare alla monster diggare.

Idag blir det heading back to Uppsala, efter en vecka hemma i Åkersberga.
Jag kommer att sakna min syster , men jag antar att det är smällar man får ta . Jag kommer sakna att kunna skriva fanfic varenda dag flera delar.
Thats sucks ganska hårt faktiskt. Min fanfic är mitt tidsfördriv. Men som sagt nu ska jag försöka satsa i skolan så fanficen får komma efter skolan och kompisarna.
Jag ska nog försöka ragga ihop mig med en kompis till helgen som kan hjälpa mig att plugga matte haha.
Ta till ängla ögonen bah så är dom fast haha. Nej men jag hoppas att det är någon som kan iallafall.
Fan vad gött det har varit med jullov. Så sjukt skönt. Vara uppe sent ! LOV DET ÄR LIVET !!
Men jag ska försöka att blogga lité i veckan ! Något inlägg måste det ju bli.
Hur har erat lov varit då ? Mitt har varit lite av och till, jag har inte haft något att göra.
Men annars har det varit kanoners.

Ha det gött och vakna törrt så skrivs vi sen .

Pussen :*

//Nathalie<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0