Random söndag

Här sitter jag i mitt rum och bloggar... haha! FAN VAD FAIL DET LÄT !
Jag har iallafall döds tråkigt! Kanske ska ta och gå ner med min lilla data och kolla på Constantine för typ 1000 gången , men shit vad den filmen är bra alltså! Jag måste fan ha AVATAR på DVD.
Juste jag var och såg den med min syster i fredags! OCH FY FAN VAD DEN VAR BRA! JAG ÄLSKAR DEN! DET MÅSTE FAN HA VARIT DEN BÄSTA FILMEN GENOM TIDERNA OMG.

Det är typ ingen inne på msn , som vill prata med mig... alla är bara rentav osociala haha.
Jag ska nog plugga lite matte snart innan mormor och morfar kommer. Då kommer det säkert bli lite roligare här hemma. Söndagar är bara en dag som man inte orkar med. Kan det inte bara vara helg till typ tisdag... Då skulle man få två dagar som man bara kunde njuta av , och sen kunde måndag vara den här ångest laddade dagen som ingen typ orkar med.

Jag har börjat vela... vill jag verkligen pierca mig i ansiktet`? Ohja jag vill, men jag är fortfarande velig hmm.
Pierca mig i naven vill jag iallafall göra! En svart fin navel piercing ohja *-*.
Alla säger att jag skulle passa med en piercing i läppen , och jag tycker också att det är snyggt men jag vet inte om jag skulle tröttna på det efter ett tag . Ni som inte har sett TH någon gång har säkert inte heller sett Tom Kaulitz fin fina piercing, det är en sådann läpp piercing jag vill ha *-* så über snyggt.
Där har ni Tom Kaulitz, och hans fin fina piercing (VILL HA)
Men ni får ha det så gött mina gottegrisar så skrivs vi senare.

Pussen :*

//Nathalie<333


Kommentarer
Postat av: Josefine Kaulitz <3

AMEN WTF GE MIG TOMS PIERCIIIING!! :DDDDD

JAG SKA OCKSÅ PIERCA MIG I LÄPPEN!! MOAHAHHAHAHAA :D:DD

du passar as bra i det ;o

så ta det i läppen med! :DD -----

ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIIIG MIN BILLJUCKANDETVILLING! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-18 @ 16:42:58
URL: http://jowsakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0