LITE GÖTT OCH BLÖNDAT haha

Heej heej ,

Jag stack mig på en kaktus nyss, det gjorde inte lite...ont. HAHA schmidigt.
Jag är hemma hos mamma just nu , jag skulle hämta min lillebrors skridskor. Igår sov jag med min syster. Har saknat henne , och det har varit ensamt att sova i en så stor 1,60 säng...

Aja.. jag har iallafall varit i skolan idag ... det har varit sådär... eftersom att jag har känt mig som ett fuckin vrak hela dagen . Men det var ändå ganska bra dag ... Vi kollade på Matrix på B-språket. Filmen är riktigt bra , men alltså vi ska skriva om den sen , och hur fan beskriver man handlingen i Matrix? Finns det änns någon mening i den filmen ?? Handlingen är väll att han den där, Neo, är typ den utvalda och han ska rädda alla människor som odlas på fällt eller något ? Aja... Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att komma på meningen med Matrix?

Bra sätt att gå ner i vikt är nästa samtals ämne... Jag behöver det , jag vill gå ner i vikt.. Iallafall få smalare ben , och kanske en plattare mage *-* Hjälp sökes, snälla!

´Har ni hört låten "Kiss my eyes and lay me to sleep" ? Den är iallafall sjukt bra, lite kort , men fortfarande sjukt bra! den slår inte någon av THs låtar, men den är värd att lyssna på . Idag drar mammas pojkvän till Tyskland, den jäveln... jag vill också... jag vill också åka dit... Någon som hänger med? Kom igen , var inte blyga !! Häng med nu , sjukt kul ju!

Jag saknar Josse... Mycket! JÄTTE MYCKET! Vi hann inte chatta så länge igår , för att jag skulle till Gården med syster yster! ( Vilket var ruuligt... RUUUUUULIGT haha, puss) . Jaja jag får försöka få tag på min lilla erkieperkie, så att vi kan snacka! Haha , istället för älsklipälski , så ska jag kalla henne min lilla Erkieperkie! naaw ! Haha.

Men nu är det så att ... ni får ha det så bra alla söta , så skrivs vi säkert senare ikväll ;) men jag ska skriva på min recension också så jag ska försöka skriva! Kanske slänger in en fanfic del ikväll också ;)

Och Josse jag vet att du kommer att älska det som kommer upp i Fanficen *-* det är ingen *host host* scen ,utan det är en gullig sen .

Ha det gött och vakna törrt mina sötnosar !

Pussen :*

// Nathalie <333


Kommentarer
Postat av: Josefine Kaulitz <3

JAG FÖLJER MED TILL TYSKLAND MED DIG :D:D



MEN DU ÄR REDAN SMAL ;o

I SÅNA FALL BEHÖVER JAG JÄVLIGT MKT BRA TIPS FÖR ATT JAG SKA BLI SMAL ;s



iaf, jag vill ha din ff nUUUUUUUUUUUUU! FATTARU?!?!?! :DD

jag saknar dig din korv, men vi får snacka på msn i kväll, jag ska vara med nea nu, men vi ses i kväll! OCH DÅ JÄVLAR VILL JAG HA EN HÄRLIG DEL ATT LÄSA!!! -

ÄLSKAR DIG MIN BILLJUCKANDE TVILLING! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-19 @ 16:07:08
URL: http://jowsakaulitz.blogg.se/
Postat av: Tova Winsten

I swear!

Du är redan smal!! <3333333333

:-D

2010-01-27 @ 20:54:42
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: MIG MIG MIG

Haha, jag älskar att kommentera min egen blogg, för att jag gillar detta kommentar fällt HAHA!!<3333

2010-01-27 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0