Kampf der liebe

Förlåt det var inte meningen ,
Jag har så dåligt samvete , det var inte meningen att göra så mot mig , inte alls. Du får vara arg på mig och du kan säga det . Jag kan ta sånt. Jag vill bara veta om du fortfarande älskar mig på samma sätt eller om du har gett upp totalt. Som sagt du kan skrika åt mig, du kan slå mig, du kan skratta med mig du kan göra allt, jag finns för dig ändå.
Jag vill bara inte att du ska må dåligt, och om jag fick dig att må sämre så snälla sig det .
Du är det viktigaste jag har , för du har funnits för mig sen första gången vi pratade. Jag lät bara allt gå ut över dig nu och det var inte meningen .
Om du kommenterar det här inlägget skriv inte ditt namn då är du snäll för då kommer alla bara vilja veta vad som hände och det orkar jag inte. För om du är sur på mig så vill jag att det ska vara mellan oss.
Jag älskar dig och jag vet jag vet att din kärlek till honom är verklig och jag vill inte förstöra den ännu mer.
Jag vill att du ska satsa allt på det , och att du inte ska ge upp för fem öre.
Livet är för kort för att gå och ge upp på allt man tror på så snälla! Snälla för mig , GE INTE UPP!
Jag älskar dig mer än vad man kan älska en människa! Hoppas att du förstår det .

ÄLSKAR DIG, ICH LIEBE DICH für immer.



Puss och kram

// Nathalie <333




Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej du fick mig att börja gråta.

jag skulle aldrig sluta älska dig för den här pytte lilla saken! om du känner mig rätt... så slutar inte jag älska någon för den här lilla grejen. Jag älskar dig mer än livet, varför skulle jag då släppa dig?

okej, det där om kärleken var sååå sant! Men snälla.. FÖR MIN FUCKIN' SKULL GE INTE UPP HELLER! vi sak ta oss igenom det här tillsammans du och jag! Vi ska kämpa för det här! Du sa förut att du verkligen skulle försöka! så snälla.. ge inte upp! o du vet att jag finns här för dig.. no matter what you know!

ICH LIEBE DICH FÜR IMMER UND EWIG ÄLSKLING!!

DU OCH JAG TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT! <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-10 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0