Håll ut, Håll i , Håll igen!

Halli hallo,

Jag ligger i syrrans säng och kollar film med henne. Jag skrev precis klart en del i fanficen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag känner bara att jag vill använda fingrarna.
Och jag är sugen på något, men jag vet inte vad! Haha, jag funderar på om jag ska gå ut och dricka något. Typ ... Vatten . Haha , det är det vi har just nu ! Men det är det som är godast också! Vatten i mitt <3
På måndag så kommer kanske jag få post med något vackert i ! Hoppas att dom fina fina DVDrna ligger hemma då jag kommer. Jag ska plugga matte med mamma också. Och tro det eller ej men det var jag som gav förslaget.
Jag måste måste bli bättre på matte nu. Klarar jag G så thats fine. Men nu gick det lite sämre än G senaste terminen så.
Jag hade bra betyg i alla andra ämnen typ förutom matte som jag sög i rent ut sagt.
Jag funderar på om jag ska ta en promenad imorgon. Om det inte är rövkallt ute som idag. Jag och syrran skulle ta oss ner till centrum för att köpa mjölk. Jag trodde fan att jag skulle avlida haha.
Jag frös inte om armarna eller benen fast jag hade bara jeans leggins och en skinnjacka, men jag frös som en gris om kinderna, pannan, hakan , och fötterna. När vi kom hem så var jag helt röd i ansiktet och mina tår hade ingen känsel. Mina öron sved som fan när dom började "Tina" haha.
Jag ska nog dra upp en dagens fråga och ett dagens citat här imorgon eller vad tycker ni?

Min underbara syrra har fixat mitt kommentar fällt också så man ser en bild på dom finate tvillingarna när man skriver en kommentar till mig. Najs va!
Jag har bestämt att jag ska fan åka till Tyskland till jul , screw Sverige , jag ska fira Jul i tyskland på ett hotell rum, bara jag hittar dom , eller hur?
Ja här ska det satsas på stort haha. Tja alltså det är ett år kvar men whatever haha, lika bra att börja planera nu ju. Bättre sent än aldrig, eller nej så kan jag ju inte skriva jag är ju tidig. Haha.

Visste ni att jag red förut? Nej det gjorde ni säkert inte, eller joo en del av er men inte alla.
Jag red på ett stall vid Ica Maxi. Det var skit bra där. Och jag saknar ridningen lite, men det tog upp mycket tid och det var så sent på kvällen så man vart as trött.
Jag tecknar ganska ofta också, och jag skriver . Jag skriver böcker och min Fanfic.

Snart är det skola också , och fan vad jag inte längtar . Jag har snarare ångest. Men som tur var så har jag underbara människor som stöttar mig.
Jag kommer dock inte kunna prata med Josse lika mycket som jag har kunnat göra under lovet :(
Men men , man taver vad man haver ?? eller hur fan man säger. Vi satt fan uppe vid msn till två på nätterna och bara snackade. Skickade TH videos och sånt till varandra. Lov . Det är fan livet det . Frihet, man lyckas undgå skolan ett tag men åker sedan in i fängelset igen . Och det lastas läxa på läxa och man får panik, och skol ångest.
Jag skulle jätte gärna bara skippa skolan.
Men jag längtar faktiskt till gymnasiet. Jag längtar till att få börja om. Med personer man inte känner. Man kan börja vara sig själv på riktigt och man vet att dom personerna accepterar dig för den du är.

Aja nu ska jag inte sitta här och slösa eran värdefulla tid haha. Ni får ha det så bra så skrivs vi imorgon.

Puss & Kram

// Nathalie<333


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Se vad fint min söta syrra har gjort i mitt kommentar fällt!! Tack sötnos!!<3333333

2010-01-10 @ 11:57:37
URL: http://tokiohotelforlife.blogg.se/
Postat av: Josefine Kaulitz <3

Faan va ballt det blev o göra så ;o

wtf hur gör man de?? hahah :DD

du o jag kan fira jul i Tyskland dåva? Eller iaf nyår!! :DDDDD

o min älskling på kommentarfältet har typ orgasm face :DD

and I love it!

älskar dig<333333333333333333333333333333333333

2010-01-10 @ 18:20:23
URL: http://jowsakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0