Gott och blandat !

Heej heej ,
Nu kommer jag med ett litet blogg inlägg igen haha.
Jag tänkte bara säga att jag kommer att sakna ihjäl mig efter min syster. Haha, och du om du kollar på The children utan mig så lovar jag att jag dödar dig !! (a´
Jag håller på att skriva fanfic just nu ! Hoppas att ni är taggade på en del till haha.
Iallafall ni som läser, men ni andra kan ju kolla in på min fanfic blogg
www.Tokiohotelff.blogg.se det är aldrig försent att börja läsa! Det lovar jag haha. Man hänger nog ganska snabbt med i historien eftersom att det händer nya saker hela tiden .

Men nu ska jag återgå till skrivandet !

Och BTW jag saknar mitt Mongo! (a´Älskar dig<3

Pussen :*

//Nathalie <333


Kommentarer
Postat av: Tilly <3

Ville bara säga att din blogg är skiiiiitasnygg ! :D<33

2010-01-12 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0