Friiluftsdag

Jomen... sörni...

Idag blir det pulka åkning för hela slanten... Jag är såååå INTE taggad...Jag tycker inte om att åka pulka...
Det kan vara kul dom första två gångerna man åker, men sen upprepas samma sak ett par gånger och man tröttnar...
Men men om man har att välja mellan det , vinterpromenad, skridsko åkning mm så är det nog det roligaste man kan göra inte sant?
Min buss går om cirka 50 minuter... Så jag vet inte vad jag ska göra... Jag håller på att fixa ner låtar! Men jag måste byta mobil för att ladda in dom sen... Och det är ganska överdrivet jobbigt, men jag får väll skylla mig jsälv om jag är för lat för att installera överförings programmet.

Men ni får ha en trevlig vinter dag så kanske kanske kanske jag bloggar ikväll också !! :D

Pussen :*

// Nathalie <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0