092212

Heej heej,

Jag sitter på pappas jobb! Flera år sedan sist... Det roliga är att alla typ vet vem jag är men jag vet inte vem någon är haha! Tilly och Carro kommer hem till mig ikväll!! Längtar som fan , ska bli så sjukt kul! ÄLSKAR ER TJEJER! Carro har inte varit hemma hos mig någon gång där jag bor nu. Är lite nervös över det, Tilly däremot har varit hemma hos mig kanske tre gånger, men jag är typ lika nervös varje gång haha.
Dom pratar hela tiden i telefon här...haha. Det påminner mig lite om praoen, fast då fick jag inte bara sitta vid datan , utan då sprang jag omkring  och skrev ut nyttja kort efter nyttja kort haha.

Jag är typ över trött, sov knappt inatt och gick upp klockan sex för att åka till skolan med pappa.
Vi hade skolavslutning idag!! 8 VGn i betyg!! Sen fick jag dock tre IGn men men... Jag kommer iallafall att få 500 kronor för dom här VGna !! THATS GOOD!
Att jag änns orkar blogga idag! Nu finns det typ inte en själ ute i världen som vet varför... jag tänker inte besvära någon med problemen ändå, haha.

Kollade på Tillys mini lap top idag också , och jag har nog bestämt mig att efter jul så blir det en mini lap top som jag köper (Y). Helst en svart, men en vit skulle sitta fint också haha.
Men jag är rädd att om jag köper en vit, rosa, eller blå så kommer jag att i slut ändan tröttna på färgen. Men svart kan man inte tröttna på enligt mig. Så en svart blir det nog. Jag måste bara hitta en modell som jag vill ha.

I övermorgon är det julafton btw hahahaha!! Längtar faktiskt inte så sjukt mycket, men jag längtar ju såklart, jag vill ju veta vad som gömmer sig under dom fina omslagspapprena haha, om jag inte bara får pengar (Y) då kommer det nog i små kuvert, haha. BTW, det här med lap top, är det någon som läser min blogg, som skulle kunna vara så snäll och berätta för mig vart man kan köpa klister märken som man kan placera på lap topens lock?? Jag vill ha ett med Tokio Hotel , men jag vet inte var man köper eller beställer sånna ?? Behöver verkligen er hjälp !!

Men nu ska jag inte blogga mer, det blir nog ikväll när jag är med Tilly och Carro , då kan jag skriva vad jag fick i mina fina paket av dom... Jag måste btw slå in deras ( woops har inte gjort det haha)

Men ni får ha det så bra så skrivs vi ikväll!!

(Slänger in en bild på darlingarna!!)


//Nathalie <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0