Tjena

Heeej,

Dags för lite roliga nyheter här på bloggen.
Ska börja med b la hissa och dissa, dagens nyheter, dagens film tips, dagens låt osv.
Det kanske kan bli ett roligt lyft för bloggen??
Men först av allt så måste jag fixa alla ikoner till dessa olika roliga saker.
Men fortsätt och läs bloggen så kommer mera roligt ikväll hoppas jag. Jag ska hjälpa mamma i Tvättstugan och ha lite serious talk!! Wooooo nu vart ni allt skrajja va?? Nej men seriöst vi ska snacka lite haha.
ha det gött så bjuder jag på bild ;)



Man blir bara helt förälskad i killarnas skratt/leenden och shiit:D

Ha det bra mina underbara dunderbara ungar så skrivs vi ikväll, kommentera för eran överlevnad!!

//



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jaa vad kul att du ska skriva mer på bloggen :D :D :D <33

2009-11-05 @ 18:19:22
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0