SÄMST JAG ÄÄÄR

Tjena hejsan,

Haha jag måste fan vara den SÄMSTA bloggerskan i världen... ena sekunden är jag skit seriös med bloggen, och lägger upp en massa inlägg varje dag, flera dagar i rad. Men sen sjunker den duktiga Nathalie och jag börjar slarva... Hmmm , men det har varit / är riktigt mycket i skolan som ni som har gått i nian fattar.

Men nu ska jag iallafall lägga in ett litet film klipp till Josefine ( och om jag känner henne rätt så blir hon glad haha)

Absolut en typisk Tom Kaulitz eller vad säger du Josse? ( observera min älskling i bakgrunden skrattandes på tiderna 0:57 - 01:00 min!!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahaha, Tom är ju bara för söööt!! <333



Hoppas Josefin blev glad nu haha :D

2009-11-18 @ 19:11:04
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0