Info

Heej heej,

Jag tänkte bara skriva att om ni har frågor till mig eller något annat som ni skulle vilja ta upp med mig så kan man kontakta mig på
[email protected]

Sen om ni vill att frågan ska komma upp i bloggen så fixas det naturligtvis.
Jag har 60 läsare om dagen vilket är helt sjukt för mig eftersom att jag typ inte har bloggat på evigheter, men skit kul att ha nya läsare, VÄLKOMNA!!<3

Är det någon som man kanske kommer att träffa den 4 eller 5 MARS i Globen eller Scandinavium, skicka en kommentar eller ett mail.
Skulle vara kul att få veta vilka som kommer, av mina läsare!

Pöss och Kröm!

//Nathalie<333


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Oh, shit! :D Du har ju jätte måånga läsare då :D :D<333 Bäst att du fortsätter uppdatera såhär mycket :D <333

2009-11-18 @ 19:16:10
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0