Haha weird med dagens

Heejsan heejsan!!

Ni som läser min FanFic, Ett liv med dig! Har säkert märkt att det har skett ett litet uppehåll där... Tyvärr så har jag inte hunnit skriva för jag håller på med en annan FanFic samtidigt som jag har fastnat lite i.
Den heter " Det Finns bara EN äkta kärlek". Jag skulle jätte gärna vilja ge ut adressen till FanFicen här. Men jag vågar inte pågrund av nedtryck från vissa personer i min umgänges kräts... men egentligen så borde jag ge ut adressen eftersom att folk säger att jag skriver bra och att , min FanFic är bra.
Men vem vet, jag kanske lägger ut adressen här inom en snar framtid.

Dagens låt: Zoom into me ( Tokio Hotel)
Dagens Bild: Är nog en super söt bild på Erik Grönwall i IDOL, han ska ju vinna.
Men han slår inte Bill på långa vägar!

Dagens mat: Haha ( varför skriver jag dagens mat?) grönsaker och ett äpple... det satte direkt fart på tarmarna, då nu går jag omkring med mag ont...

Dagens händelse: HAHAH det finns inte bara en när man är med Carro och Tilly på rasten.
Dagens göra: Plugga (matte prov imorgon), chatta med Josefine om hon loggar in, och DROGA Tokio Hotel.


Ni får ha det så gött, så skrivs vi snart igen.

//Nathalie<33


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Finfin bild :)



Åååh, ska också DROGA tokio hotel <3333 jävla massa plugg först bara.

2009-11-18 @ 19:14:23
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0