GRATTIS...i efterskott

Heej heej,

Jag tycks inte ha fattat att det faktiskt finns hemtelefoner... funkar inte mobilen så funkar det inte att ringa med något. Aja

BTW min pappa har nu fyllt 35 eller hur pappa;) ....nej han har faktiskt fyllt 42!! Stora killen har han blivit.
GRATTIS SÅ SJUKT MYCKET BÄSTASTE PAPPAN!! hoppas du fick den bästa födelsedagen ever.. synd att jag inte kunde vara med på den bara och GRATTA dig.

Hoppas du inte vart ledsen över att du inte fick några Grattis sms!! Jag skickade typ 5 stycken men dom ville inte leveras!! Konstigt för jag kan inte ringa någon heller... Jag kan messa några, och det är Josefine, ibland Mathilda,ibland mamma, och ibland lyckas även ett sms fara iväg till Tilly. Men till dom andra så vill dom bara inte leveras... AS SKUMT?????


Men grattis pappa igen så ska du få present på måndag när vi träffas!!

//Nathalie<333333


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hälsa grattis i efterskott från mig :D Hehe

2009-11-21 @ 09:38:22
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0