Gott och blandat!!

Hej,

Som ni ser här nedan så hamnade min FanFic lite tokigt igår, jag la in den på heelt fel blogg adress haha.
Men se det som ett smak prov, om ni tyclte det var bra så kan ni ju alltid gå in här : www.Tokiohotelthefanfic.blogg.se och kolla in resten haha.
Jag tänkte bara ge ett snabbt meddelande till alla TH fans som läser bloggen:

Man kan ta med sig vilken slags kamera man vill till konserterna i Mars, bara det INTE är en system kamera.
Digitalkameror och Mobil kameror är helt okej att ta med sig.
Jag vet tyvärr inte varför man INTE får ha systemkameror med sig, men jag antar att det är för bra saker.

Någon mer än jag som följer Tom´s blogg? Jag tänkte väll det, det är väll ingen som har missat att den underbara hunken bloggar. Men om ni tyvärr har missat det så gå in här : www.Tokiohotel-us.com klicka er sedan vidare på det land ni vill ha, och längst ner ser ni en massa länkar där det står b la: VIDEOS, SHOP och TOM´S BLOG.
Klicka på den länken ni helst av allt just för stunden skulle vilja checka in. Gå in och läs, det är alltid roligt att veta vad Tom har i skickaren.

By the way så ska jag nog i helgen leta fram filmen : Arthur and the Minimoys. Jag såg filmen för första gången när den hade kommit ut, jag vart genast kär i filmen och tycker om den jätte mycket.
Jag har ändast sett filmen på svenska och engelska. Men inte förens igår så slog det mig att det faktiskt är våran egna Bill Kaulitz som har rösten i den tyska versionen av Arthur and the Minimoys. Så för skojs skull så ska jag nog sätta mig framför TVn i helgen och kolla in den på tyska.

En annan nyhet som poppade upp i min mobil igår var att min bästis hade fått tag på NEW MOON biljetter! YES , det ska bli så kul, efter ett års väntan på uppföljaren till Twilight så kommer nu The Twilight Sagas- New moon! Upp på bio duken, fräsigt värre.

Men nu tänkte jag faktiskt skriva till min kompis Caroline här nedanför:

Jag älskar dig underbara vän! Vi har varit vänner så länge jag minns, jag kommer inte ihåg hur jag hade det innan jag träffade dig! Det känns som om mina första minnen kommer från just den dagen då jag träffade dig. Det var du som började mitt liv, du var min första riktiga vän! Det har varit du och jag, hur länge som helst, men nu är det snart slut på skolåren tillsammans. Det känns såklart jätte trist, men vi kommer ju aldrig att tappa kontakten så det är ju lugnt.
och bara för att jag älskar dig så sjukt mycket så lägger jag ut den här låten till dig, som jag vet att du ÄLSKAR.!!



Ha det så bra resten av dagen mina älsklingar!

//


Kommentarer
Postat av: carro

aw, älskar den nattis ! <3

2009-11-06 @ 17:30:44
Postat av: carro

dej *

whatever :D

2009-11-06 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0