FREDAGS MYS I MITT <3

Tjeena tjeena,

Sitter i soffan och har lite fredags mys för mig själv. Bästa syrran är inne på rummet med kompisar och föräldrarna har gått och knoppat.
Det här är faktiskt det mysigaste som finns nästan... Att få sitta själv och kolla på TV en fredagskväll. Det kanske inte låter så kul, men jag njuter verkligen, jag sitter med ett glas vatten och lite lite ostbågat MUMMA
 :D
Men nu ska jag nog fortsätta att kolla lite på TV och lyssna på SPOTIFY!

Imorgon kommer Mathilda så då ska det bli så sjuuuuuuuuuukt roligt!! LÄNGTAR!!



// Nathalie <333


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Idaag kommer jag!! :D :D Jag är as nervös haha x) Men det kommer bli sjuuukt kul! :D :D <33

2009-11-28 @ 09:09:32
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0