Efter solsken kommer regn?

Alla har vi väll någon gång hört ordspråket "Efter regn kommer solsken".Jag har nu själv valt att göra om det ordspråket till något mer negativt tyvärr.
Det kändes nyss som om allt gick åt rätt håll, men sen gick bara allt nedåt... Men det kanske bara är en av dom små backarna i livets bergochdalbana som spökar för mig? Det kanske blir "Efter solsken kommer regn,men solen återvänder alltid" kanske det är så det är? Får fan hoppas det.

Idag ska vi äta typ kyckling med ost i?? Jag har för mig att jag har ätit en sådann rätt här hemma förut ,men jag är lite skeptisk... Men eftersom att jag älskar kyckling så är det nog gott. Jag har inte ätit så mycket idag, måste jag erkänna, jag har ätit : Två bröd, doppade i soppa;) och en liten bulle i väntan på sprutan.

Men jag är inte hungrig nu heller ( duktig jag kan hålla mig från mat) varför vet jag inte..

Men nu ska jag inte skriva mer..

Puss och kram.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0