Scream Awards och den irriterande D

Tjenare alla monster diggare,

Haha, jag har inget liv haha.Jag har typ pratat med Josse hela kvällen, vi hade skit roligt, jätte skön och härlig tjej. Vi kom in på sex snack om Bill och Tom :O Fråga mig inte varför det bara vart så, hahaha. Roligt hade vi iallafall, vi hade typ samma humor haha.
Nu är det Scream Awards men jag bloggar samtidigt. Och dom spelar MUSE i början :D Härligt härligt.
The Twilight Saga - New Moon är nominerad. Jag måste FAN se Alice i underlandet med Johnny Depp, fan vad bra den verkar!
Eftersom att jag är lite tråkig just nu och skriver om saker som inte berör någon så kan jag lägga ut ett litet video klipp om ni vill:D

Här kommer mina älskade killar sex snack, kärleks snack, och dom är bara allmänt sööta:


Jag undrar om jag inte ska börja skriva såhär i mitten, det blir ju så mycket snyggare tycker jag då.
Har ni något att säga till om så säg det bara its cool man ya know.
OMG Alexander Skarsgård är nominerad till bästa skurk i kategorin Bästa skurk, det är även Cam Gigandet från Twilight!! Det här blir spännande.
Alexander Skarsgård vann!! Och han är sööt idag också.Han är ju svensk lixom fett coolt.
Haha han tillägnade priset till hans träslöjdslärare från femman för att han var ond haha.
Jag avslutar nu detta blogg inlägg med en bild jag gjorde idag om en speciell person.

Vad tycker ni? Är den snygg eller ful?
Ni får ha det så bra så skrivs vi senare kanske ikväll kanske imorgon vem vet!! Inte jag iallafall.
Hoppas att ni har haft en bra Halloween, jag ska skälla ut en kille som verkligen går mig på nerverna nu.
Hejdå sovgott och vakna torrt efter alla skräckfilmer ni har sett ikväll.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0