1 November minsann

Tjena mitt bena,

Jag har tråkigt så jag kan lika gärna blogga, det känns som en bra grej att göra nu.
Scream Awards är fortfarande i Full gång, och pris efter pris delas ut.
Alltså SAW filmerna, vad är meningen med SAW filmerna, kan någon snälla tala om det för mig.
Jag såg nyss ett klipp från SAW 5 det är bara en massa blod,järn och inälvor.
Tja det finns ju männsikor som gillar sånt så jag ska faktiskt inte klaga.
Dom gillar vad dom vill,men jag tycker faktiskt att det är rent ut sagt meningslöst.

Nu går vi till ett annat samtalsämne, jag tycker inte SAW är intressant.
Har ni sett någon rolig/läskig/sorglig/tråkig film idag då?
Jag har sett tre systrar och en mamma, den var faktiskt riktigt mysig som min plastmamma sa att den skulle vara.
Jag sitter samtidigt som jag kollar på Scream Awards, så kollar jag också klipp på youtube.
Jag hittade ett gulligt klipp med TH killarna.
Små är dom också.
Tom gör sig väldigt hemmastad i den där "soffan" som dom sitter i.
Och efter många försök så lyckas Bill sno åt sig mikrofonen från Tom.
Georg snackar om att ha två barn med fyra års mellan rum, och att han ska vara 40 och hans tjej 23.
Men nu stämmer ju inte det eftersom att han redan har en tjej haha.
Se vad saker och ting kan ändras med åren.
Aja iallafall resten får ni se i klippet.

                             


Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag tror jag fortsätter att lägga ut videos.
Videon ovan vart lite sned, men whatever ni ser lika bra ändå eller hur?
Bakom det coola skalet finns den lilla Tom som också kan gråta,
och han får mig att gråta,med den här videon.

                                         


Ni får ha det så bra så bloggar jag mer sen! Puss på er små apor.




//


Kommentarer
Postat av: Josefine Kaulitz <3

Roliga videos. lr bara den översta.. den under var sorglig.. men det ser inte riiiktigt ur som han gråter... bara lite :((((

bby don't cry! :((((

2009-11-01 @ 12:35:23
URL: http://kaulitzjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0